We zijn in Los Angeles!

17 mei 2014 - Buena Park, California, Verenigde Staten

Met een vertraging van bijna een uur van Schiphol vertrokken. Vanwege de mooie weersomstandigheden werd die vertraging weer ingehaald en landden we om ca twaalf uur op de luchthaven van LA. De emigratiedienst is een ramp, in ieder geval in LA. tergend langzaam worden de bezoekers onderworpen aan kritische blikken en vragen. Na het afnemen van vinger en duimafdrukken en een foto werden we toegelaten tot de VS.
Nadat we de bagage hadden opgehaald werden we me een shuttle bus naar de Car Rental omgeving gebracht. Tot onze schrik stonden daar zeker 100 mensen te wachten op hun huurauto. Nog nooit meegemaakt, maar in Amerika is alles veel en groot. Nadat we eindelijk na meer dan een uur aan de beurt waren mochten we op de parkeerplaats zelf een mini van uitzoeken. Na een rit van anderhalf uur waren we in ons eerste hotel. Het is warm dus hebben we ons zelf een paar lekkere koude drankjes beloofd. Daar gaan we nu van genieten.

1. Cindy:
    17 mei 2014
    Nice car!! Geniet er lekker van en maak maar veel mooie foto's
  2. Bianca:
    17 mei 2014
    Fijn dat jullie goed geland zijn, immigratiedienst is inderdaad een ramp ....weet er alles van op vliegveld Houston.....bijna toen mijn vlucht gemist door het getreuzel!. Heel veel plezier en rij voorzichtig!!
  3. Dennis:
    Die rijdt 1:6???
  4. Kees en Mieke:
    17 mei 2014
    Fijn, dat jullie er zijn. Mooie auto. En nu genieten. Veel veilige kilometers. Have fun. Liefs K&M.
  5. Bep en Peet:
    17 mei 2014
    Nou dat heb je ook weer mee gemaakt. Doe voorzichtig en veel plezier en geniet overal van. Groeten en veel liefs. B & P
  6. Greet en Huub:
    26 mei 2014
    De auto lijkt niet op een mini, maar als hij maar rijd. Ja in Amerika is alles groot en veel.