Dag 26 Los Angeles

11 juni 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

De laatste dag van onze rondreis hebben goed besteed. De eerste stop op onze route was Solvang, een stadje geheel in Deense stijl. Het zonnetje scheen en het stadje straalde een weldadige sfeer uit. Geweldig leuk. In Santa Barbara daarentegen was het mistig en dat doorkruisde ons plan om langs het strand te lopen. Jammer maar helaas. Doorgereden naar Santa Monica. Daar was het weer schitterend. Op de pier veel vertier met een achtbaan en een reuzenrad. Na een drankje en een hapje verder richting LA. Omdat we zeker willen zijn waar de auto morgen weer ingeleverd moet worden zijn we voor dat we bij Marriott incheckten even langs de locatie van de verhuurder gereden. Die blijkt maar 2km van ons hotel te liggen dus dat is morgen geen probleem.
Morgen weer naar huis.
Iedereen die ons gevolgd heeft bedankt voor jullie reacties en als je nog op vakantie gaat; fijne vakantie!
Hartelijke groeten van Kees, AnneMarie, Saskia en Dick.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Cindy:
    Goede reis terug!!!
  2. Kees en Mieke:
    11 juni 2014
    Bedankt voor alle verhalen en mooie foto's.
    Leuk jullie gevolgd te hebben.
    Goede terugreis.
    Lieve groetjes van Kees en Mieke.
  3. Bep en Peet:
    11 juni 2014
    Hallo, wij hebben beetje bewolking. Laurens ligt op bed die heeft diarree en is erg beroerd. Het familie spul ligt in het zwembad. Peter is al weer heel bruin, de rest kleurd maar langzaam. Nou fijne dag nog en nogmaals goede terug reis. Gr. Van de hele familie
  4. Annemarie:
    12 juni 2014
    Bedankt voor het verslag en foto's van jullie reis. Ik heb genoten. Liefs Annemarie.
  5. Greet en Huub:
    17 juni 2014
    De dames zijn zwemleraressen geworden en houden toezicht op de hoge stoel. Lieve Saskia en Dick ik vond her erg leuk om jullie te volgen op jullie reis ik heb daardoor ook een klein beetje idee gekregen hoe het er daar uit ziet. Ik denk dat jullie inmiddels thuis zijn, dus welkom thuis en als het uitkomt kom ik een keertje de foto's bekijken. Groetjes Grreet en Huub